آموزش فرهنگ رانندگی
 آپلود سنتر ایران ایمیج وابسته به ایران انجمن
  دایرکتوری ایران پیوند وابسته به ایران انجمن

Thursday, September 15, 2005

سفارش حکم قتل

بنام پرودگارعالم
دوستی به نزد من آمد پس از احوالپرسی گفت
خانمم در آموزشگاه شما ثبت نام کرده ودوره اش تمام شده
فردا (یکشنبه)امتحان دارد
گفتم به سلامتی
گفت آمده ام شما سفارش کنید قبول شود
لبخندی زدم وگفتم
باخانمت اختلاف پیدا کردی
با تعجب پرسید
نه چطور
گفتم تو الان داشتی می گفتی برایش سفارش کنم حکم قتل را بدهند
نگاهی کرد متوجه حرف اشتباهش شد
گفتم اولا افرادی که امتحان می گیرند هیچ وقت سفارش من را قبول نمی کنند
ومن هم که با تودو ستم یک لحظه فکر نمی کنم که به همسرت حکم قتل بدهند
درصورت قبول نشدن با چند جلسه اضافی قبول می شود وباخیال راحت می توانی
خودرو را دراختیار او قرار دهی
معذرت خواست

1 comment:

Anonymous said...

سلام
من حميد هستم
خيلي خوشحال شدم كه وبلاگ شما را پيدا كردم، من هم چند ماهي است در مورد وضعيت رانندگي مي نويسم، آدرس وبلاگم: http://theartofdriving.persianblog.com/
خوشحال مي شوم تبادل لينك داشته باشيم. بلكه به اصلاح وضعيت كنوني كمك كنيم.